Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.218 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
€ 22.740,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 11-05-2016 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 95.218 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 141 kW (192 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Select Autocentrum |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoofdweg 12 |
Postcode | 2908 LC |
Plaats | Capelle aan den Ijssel |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)10 - 4516927 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.selectautocentrum.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.415 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Staat
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.250): Afleverpakket (2)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Voor een afspraak of informatie kunt u contact op met ons opnemen. 010-451 69 27
Neem graag contact op voor deze mogelijkheid. 010 451 69 27
VOOR EXTRA INFO BUITEN ONZE OPENINGSTIJDEN, BEL TOT 21.00 UUR NAAR ONZE OCCASIONLIJN: 06-53143010.
Doordeweeks kunt u ook s'avonds een auto komen bekijken, maak daarvoor een afspraak:
overdag: 010-4516927
s'avonds: 06-53143010
SPECTACULAIRE OCCASIONSHOW
MET SUPERSCHERPE PRIJZEN.
BETAAL DE HELFT NU, EN DE TWEEDE HELFT IN EEN JAAR !!!
Vraag naar de voorwaarden .
Select Autocentrum bv is een Bovagbedrijf gespecialiseerd in jonge Dealeroccasions.
Al onze autos worden geleverd met een NATIONALE AUTOPAS, afleveringsbeurt,garantie en een nieuwe APK,
exclusief afleveringskosten. Tenzij anders omschreven.
Tevens bestaat de mogelijkheid de auto tegen een zeer scherp maandtarief gespreid te betalen.
Vraag ons gerust naar de voorwaarden en mogelijkheden. Kom vrijblijvend kijken bij Select Autocentrum bv .
De koffie staat klaar.
INRUIL / INKOOP
Graag ruilen wij uw auto in.
Kom even bij ons langs om de mogelijkheden
te bespreken.
LET OP SPECTACULAIRE AKTIE !!!
KOOP NU EEN AUTO EN BETAAL DE HELFT,
EN DE ANDERE HELFT IN EEN JAAR.
Vraag naar de voorwaarden en mogelijkheden.
DIT WORDT U MOGELIJK GEMAAKT VIA AVERUS FINANCE.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.