Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Automaat

€ 19.945,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.443 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Mazda CX-5 2.5 SkyActiv-G 192 GT-M 4WD Automaat


€ 19.945,-

Algemeen

Bouwjaar 02-09-2016
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 104.443 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 141 kW (192 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Janssen
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Klaphekweg 18B
Postcode 6713 HN
Plaats Ede Gld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 640513 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfjanssenbv.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2015 - apr 2017

Technische informatie
Koppel: 256 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 58 liter
Acceleratie (0-100): 8,0 s
Topsnelheid: 194 km/u
Ledig gewicht: 1.415 kg
Wielbasis: 270 cm

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Energielabel: E

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Met zijn hoge postuur en grote wielen is dit een auto waarmee u overal gezien mag worden. Deze Mazda CX-5 uit 2016 heeft 104443 kilometer gelopen. In deze auto vindt u een benzinemotor en een automatische transmissie. De leren bekleding straalt klasse en goede smaak uit. Voorin is het 's winters genieten met de verwarmbare voorstoelen voor zowel bestuurder als bijrijder. Bij de rijke uitrusting horen ook schuif- en kanteldak, 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter en LED-achterlichten.

Met een gerust hart achteruitrijden? Dat kan, dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. In deze auto klinkt uw favoriete muziek nog beter dankzij het high performance audiosysteem. Tot de standaard uitrusting van deze auto hoort ook electronic climate control. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Extra opties op deze auto zijn: full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Mazda CX-5 heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. De hellingproef is verleden tijd. De hill hold control zorgt voor volmaakte stilstand op ieder aflopend wegdeel. Bovenop deze veiligheidsfeatures heeft deze Mazda bovendien dodehoekdetectie, autonoom remsysteem en bandenspanningcontrolesysteem.

Indien u interesse heeft in deze auto, zetten we hem graag klaar voor een proefrit. We horen graag van u, mailt of belt u ons meteen?

= Bedrijfsinformatie =

Wij rekenen € 280,00 rijklaar maak kosten. De auto wordt hiervoor professioneel gereinigd aan u afgeleverd, voorzien van een nieuwe APK keuring, milieu 4-gas of roetmeting, afleverings check up motorruimte, en NAP certificaat. Daarnaast zetten wij de auto voor u op naam. Een grote onderhoudsbeurt en/of garantie is in overleg tegen meerprijs mogelijk. Financiering en/of inruil mogelijk. Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie