Mazda CX-5 2.5 SAG 194 GT-M 4WD AUTOMAAT

€ 28.450,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 14-10-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 127.796 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 143 kW (195 pk)

Mazda CX-5 2.5 SAG 194 GT-M 4WD AUTOMAAT


€ 28.450,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 14-10-2020
Categorie MPV
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 127.796 km
Deuren 5
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.488 cc
Vermogen 143 kW (195 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Mulder-Mazda Rotterdam West
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Hoogstad 1
Postcode 3131 KX
Plaats Vlaardingen
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 36440772 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website sales@mulder-mazda.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. verstelb. voorstoelen (geheugen)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

De verkoopprijs is inclusief afleverkosten. Inbegrepen zijn fabrieksgarantie tot 3 jaar oud of één van onze occasion label garanties, nieuwe APK bij aflevering, afleverbeurt volgens fabrieksschema, tenaamstellingskosten, NAP-gecontroleerde kilometerstand, volledige reiniging van in- en exterieur, brandstof. Graag even bellen als u wilt komen kijken of de auto nog beschikbaar is en in welke vestiging de auto staat.

Mulder Mazda, al ruim 47 jaar uw Mazda dealer voor Rotterdam, 't Groene Hart en omstreken.
Wij zijn gevestigd aan de Martin Luther Kingweg 21 in Rotterdam / de Kanaaldijk 42 in Waddinxveen en aan de Kamerlingh Onnesweg 28 in Barendrecht,

Kom langs voor een proefrit en/of een aantrekkelijke offerte, u bent van harte welkom in een van onze vestigingen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-5 | Eigenwijs

Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?

Autotest | Mazda CX-5 Eigenwijs

De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.

Plus

  • stille, soepele motoren
  • prima weggedrag
  • ruim en praktisch

Min

  • geen touch-screen
  • hoog verbruik
  • matige prestaties

Conclusie

Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.

Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.

Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.

Deel deze advertentie