Bouwjaar | 02-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
€ 46.049,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 02-12-2023 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MX MOTORS |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ninovesteenweg 216 |
Postcode | 9320 |
Plaats | Aalst |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)53 - 680000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mxmotors.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda CX-5 2.0l 163pk E-SKYG Takumi in Deep Crystal Blue (Aalst)
FULL OPTION: AM/FM radio, CD-speler, 2USB, BOSE Sound syteem met 10 luidsprekers, bluetooth, Apple carplay android auto, zwart lederen interieur, elektrisch bediend met geheugenfunctie, verwarmde zetels voor-en achteraan, verwarmd stuurwiel, geventileerde zetels vooraan, navigatiesysteem, head-up display, dodehoekassistent BSM RCTA, actieve rijstrookassistent LKA, adaptieve cruise control (met start Stop functie enkel voor AT) , remassistent in de stad, parkeersensoren voor-en achteraan 360 graden parkeercamera, elektrische kofferklep, 19" alu velgen, full adaptieve led verlichting voor- en achteraan, etc.
TAKUMI pack: donkerbruin nappaleder, zwarte dakhemel, frameloze binnenspiegel, sude afwerking van het dashboard in combinatie met SEN hout, chroom accenten in het interieur, LED binnenverlichting en sfeerverlichting...
6jaar garantie!
Overname van uw huidige wagen financiering (volledige bedrag tot 84 maanden) mogelijk ter plaatse. Contacteer ons voor meer info. Koop in vertrouwen bij Mazda MX Motors te Aalst Dilbeek.
CO2-uitstoot: 156 g/km
Emissieklasse: 6
Aantal versnellingen: 6
Aantal passagiers: 5
Aantal deuren: 5
72 maanden garantie
Car-Pass aanwezig
Voertuig is schadevrij
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.