Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2024 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 121 kW (165 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Oostendorp Auto Nijmegen |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Microweg 51 |
Postcode | 6545 CL |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3031810 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.oostendorp-auto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Nieuw: Ja
Modeljaar: 2021
Technische informatie
Koppel: 213 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 56 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,2 s
Topsnelheid: 192 km/u
Ledig gewicht: 1.507 kg
Wielbasis: 270 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 165 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 241 - € 264 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Fabrieksgarantie: Dit voertuig wordt afgeleverd met de standaard fabrieksgarantie. Vraag onze verkoopadviseurs voor meer informatie.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG 40-Puntencheck
Overige informatie
Bandenset: Zomerbanden
Let op ! Deze auto dient besteld te worden ; neem contact op met onze adviseurs voor verdere informatie omtrent levertijd
Het eigentijdse ontwerp en de toonaangevende techniek maken van iedere Japanse auto een kwaliteitsproduct. Dat is ook te merken aan deze Mazda CX-5. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 10 De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Geniet u maar lekker van het elektrisch bediende glazen panorama dak en het lederen interieur. U hebt het verdiend! U zult absoluut de luxe waarderen van de stoelverwarming, verwarmbare achterbank, en het verwarmbare stuur dat inbegrepen is in dit voertuig. Bij de uitrusting van deze Mazda horen onder meer 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, dakspoiler, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
De 360 graden camera wordt mogelijk gemaakt door vier camera's die tezamen werken om zo een uitgebreid zicht te bieden, wat van grote waarde is bij het navigeren door smalle straatjes en parkeerplekken. Met adaptive cruise control houdt deze auto automatisch afstand tot uw voorligger. De ingebouwde file assistent is een echte helper als het vaststaat onderweg. Het systeem meet ruimte tot de auto vóór u permanent en activeert zelfs de remmen als uw voorligger stopt. Dankzij Connected Services heeft u overal en altijd uw dashboard op zak. Alle belangrijke functies zijn te checken via de app. Uw veiligheid op de weg wordt verhoogd door het audiosysteem met DAB-ontvangst en het full map navigatiesysteem te bedienen vanaf het stuur of met spraakbediening, zodat uw handen veilig op het stuur blijven en uw ogen gericht zijn op de weg. Ook is de Mazda uitgerust met: achteropkomend verkeer waarschuwing, electronic climate control, draadloos opladen, regensensor, keyless entry en automatisch dimmende binnenspiegel.
Als bestuurder van deze Mazda bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologisc
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda CX-5 | Eigenwijs
Mazda doet dingen graag anders. Mazda investeert niet primair in revolutionaire techniek, maar richt zich juist op verfijning van bestaande techniek. Zeker met het best verkopende model, de CX-5, wil het merk geen enkel risico nemen. Daarom krijgt deze middelgrote SUV na 6 jaar geen opvolger, maar een tweede verjongingskuur. Is de Mazda CX-5 daarmee alleen eigenwijs of ook beter dan de rest?
De Mazda CX-5 is vernieuwd voor modeljaar 2023. Mazda verfijnt bestaande techniek met als resultaat een verfijnde en comfortabele auto. Storend voor sportieve rijders, rustgevend voor anderen.
Plus
- stille, soepele motoren
- prima weggedrag
- ruim en praktisch
Min
- geen touch-screen
- hoog verbruik
- matige prestaties
Conclusie
Is de CX-5 dankzij Mazda's eigenzinnige techniek alleen eigenwijs of ook echt beter dan de rest? Van alles wat. Mazda forceert hoe het infotainment-systeem zou moeten worden bediend en dit zou een keuze van de bestuurder moeten zijn. De overige bediening en ergonomie (stoelen!) zijn slechts op details anders.
Hoe de motoren worden gewaardeerd is sterk afhankelijk van de rijstijl. Het vermogen wordt uiterst geleidelijk opgebouwd en wie haastig of sportief rijdt, zal zich daar aan ergeren. Wie de auto het tempo laat bepalen en/of kalm met de verkeersstroom meerijdt, zal de motoren juist als stil, soepel en zelfs rustgevend ervaren. Het verbruik is bovengemiddeld hoog; (plugin)hybrides zijn simpelweg beter geschikt voor een grote, hoge en zware auto als deze.
Uiteindelijk draait alles om verfijning. Het zijn kleine details die het leven met de CX-5 net even comfortabeler of makkelijker maken. Dat geldt met name voor het weggedrag. Dat is uitstekend, maar komt zo natuurlijk over dat niet opvalt hoe goed het eigenlijk is.