Mazda CX-30 2.0 Hybrid e-SkyActiv-G Homura | DAB | KeyLess | 18inch LichtMetaal |

€ 32.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 11-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.549 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Mazda CX-30 2.0 Hybrid e-SkyActiv-G Homura | DAB | KeyLess | 18inch LichtMetaal |


€ 32.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 11-07-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.549 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.998 cc
Vermogen 110 kW (150 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedr. Van Slooten Urk B.V.
Contactpersoon R. van Slooten
Adres Het Spijk 19
Postcode 8321 WT
Plaats Urk
Provincie Flevoland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)527 - 681666 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.van-slooten.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 215/55 R18
Acceleratie (0-100): 10,0 s
Topsnelheid: 194 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 440 x 180 x 154 cm
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.381 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 1.957 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 600 kg)

Interieur
Interieur: Antraciet, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 126 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Prijs is inclusief geldige APK en de wettelijke garantie
- Budget (€ 299 meerprijs): Uitgebreide vloeistof controle | Nieuwe APK | €. 15,00 brandstof | Volledige re condtionering | Tenaamstellen | Wettelijke garantie
- Premium (€ 699 meerprijs): Onderhoud volgens schema | Nieuwe APK | €. 25,00 brandstof | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
- DeLuxe (€ 999 meerprijs): Groot onderhoud | Nieuwe APK | Volle Tank | Volledige re condtionering | 12 maanden BOVAG garantie | 6 maanden verlengde garantie | 12 maanden pech hulp | Tenaamstellen
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); Bosch Best Car Selection (12 maanden)

Als geen ander munten de Japanse autofabrikanten uit in de toepassing van hoogwaardige materialen en intelligente systemen. Dat merk je ook bij een auto als deze Mazda CX-30. De aandrijving van deze Mazda wordt verzorgd door een viercilinder motor en een automatische transmissie. Bij de complete uitrusting van deze auto hoort ook stoelverwarming. De elektrisch bedienbare achterklep opent met een druk op de knop. Je wordt in deze auto ook getrakteerd op 18 inch lichtmetalen velgen, dakspoiler, extra getint glas, LED-achterlichten, snelheidsbegrenzer, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en in delen neerklapbare achterbank.

In deze CX-30 vind jij niet alleen schakelaars op het stuur om het navigatiesysteem te bedienen en het audiosysteem met DAB-ontvangst, maar er is ook spraakbediening. Nieuwe smartphones hebben geen snoeren meer nodig om op te laden. Daarom heeft deze Mazda CX-30 een draadloze oplaadmogelijkheid voor telefoons waarmee je onderweg simpel en effectief voor een volle accu zorgt. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige electronic climate control. Richt al je concentratie maar op de weg, want de rest wordt automatisch geregeld door de automatisch insch

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda CX-30 | Bovengemiddeld middenmaatje

SUV's zijn populair. Mazda speelt daar handig op in met een compacte en een grote SUV: de CX-3 en CX-5. Daar komt nu een middelgrote SUV bij: de CX-30. Is er inderdaad ruimte voor nog een SUV? En heeft deze nieuwkomer de kwaliteiten om net zo succesvol te worden als de andere SUV's van Mazda?

Autotest | Mazda CX-30 Bovengemiddeld middenmaatje

De Mazda CX-30 doet dingen anders. Mazda verfijnt motortechniek zodat een grote motor het verbruik (en de prestaties) van een kleine levert. Het verfijnde onderstel biedt een eigen vorm van rijplezier

Plus

  • Uitstekend weggedrag
  • Moderne, onderscheidende motortechniek
  • Veel aandacht voor detail

Min

  • Storend trage werking elektrisch bediende parkeerrem
  • Matige prestaties SkyActiv-G 122 motor
  • Geen touchscreen

Conclusie

Mazda introduceert de CX-30: een middelgrote SUV die tussen de compacte en grote SUV komt. Alleen al dankzij de maatvoering is de CX-30 een waardevolle bijdrage aan het aanbod van Mazda. De CX-30 is echter veel meer dan een middenmaatje. Op vrijwel ieder punt scoort de CX-30 bovengemiddeld goed. Dankzij de heldere, eenvoudige lijnen heeft de CX-30 een krachtige en tegelijkertijd elegante uitstraling. De binnenruimte is ruim voldoende en de uitrusting is compleet en modern.

Op motorisch gebied maakt Mazda uitgesproken keuzes. Terwijl de concurrentie steeds kleinere motoren toepast die steeds harder moeten werken, kiest Mazda voor traditioneel grote motoren die dankzij verregaande verfijning toch even zuinig zijn; dat geldt niet alleen in theorie maar ook in de praktijk. Dankzij deze keuze van Mazda biedt de CX-30 meer rust en souplesse. De uitrusting is modern en compleet. Dankzij een uitgekiende combinatie van de zithouting, het veercomfort, het weggedrag en de overzichtelijkheid is de CX-30 een uiterst aangename auto om te rijden. Kortom: dit middenmaatje biedt bovengemiddelde kwaliteiten.

Deel deze advertentie