Bouwjaar | 14-01-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.324 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
€ 795,-
Algemeen
Bouwjaar | 14-01-2000 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 166.769 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.324 cc |
Vermogen | 46 kW (63 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto op Afspraak |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Touwbaan 1 |
Postcode | 2352 CZ |
Plaats | Leiderdorp |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 23591935 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.auto-op-afspraak.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 165/70 R13
Acceleratie (0-100): 14,0 s
Topsnelheid: 151 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 382 x 165 x 150 cm
Wielbasis: 239 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 925 kg
Laadvermogen: 525 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 900 kg (ongeremd 410 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 187 g/km
Emissieklasse: Euro 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7 l/100km (1 op 14,3)
Brandstofverbruik in de stad: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
- Nieuwe APK ( 150 )
- Stuurbekrachtiging
- Dealer Onderhouden
- Trekhaak
= Bedrijfsinformatie =
Door onze grote voorraad zijn we via mail en whatss app zeer slecht bereikbaar bij vragen of interesse BELLEN AUB!!!
VIA MARKTPLAATS CHAT WORDT NIET GEREAGEERD ( Niet omdat we niet willen maar omdat het gewoon niet haalbaar is gezien de gemiddeld 500 berichten die we er op krijgen is het niet mogelijk te filteren en te antwoorden voor vragen gelieve te bellen )
PROEFRIJDEN op AFSPRAAK!!!!
Inruil en Financiering Mogelijk!!!!
Bel voor meer informatie 06 23 59 19 35
www.auto-op-afspraak.nl
www.autoopafspraak.nl
Auto op Afspraak
Touwbaan 1
2352cz Leiderdorp
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda Demio | Junior MPV
Te groot voor het servet, te klein voor het tafellaken. De Mazda Demio is geen mini-MPV, maar kan zich ook niet meten met de volwassen MPV's. Daarmee heeft Mazda een heel eigen marktsegment gecreëerd: dat van de "junior mpv". Het enige aanbod in dat segment is de Demio. Hoe is het om tegelijkertijd winnaar en verliezer te zijn?
De Mazda Demio is een maatje kleiner en voordeliger dan andere ruimte-auto's en haalt daar zijn voordeel uit. De rijeigenschappen en ergonomie zijn slechts gemiddeld.
Plus
- praktisch
- goed weggedrag
- goedkoop
Min
- te kleine voorstoelen
- ouderwetse vormgeving interieur
- ramen beslaan snel
Conclusie
De Mazda Demio heeft geen specifieke zwakke punten, maar scoort toch niet meer dan een voldoende. De auto weet niet te overtuigen omdat de concurrentie het zo veel beter doet. De veel goedkopere Daewoo Matiz biedt ongekend veel waar voor z'n geld terwijl een (veel duurdere) Fiat Multipla steeds weer weet te verbazen door een briljant concept. Dergelijke auto's verrassen de eigenaar keer-op-keer. De Mazda Demio daarentegen biedt precies wat Mazda belooft en niets meer dan dat.
Als Mazda meer aandacht had besteed aan een origineel vormgegeven interieur met meer bakjes, vakjes, houdertjes en niet te vergeten een paar volwaardige voorstoelen had Mazda een aanrader van de eerste orde in huis gehad. Maar nu is Mazda de enige aanbieder van een "junior MPV" en zijn prima rijeigenschappen en voldoende functionaliteit blijkbaar genoeg.