Bouwjaar | 14-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-12-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 22.521 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 106 kW (144 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Hoebeke |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Valckenisseweg 1B |
Postcode | 4411 RJ |
Plaats | Rilland |
Provincie | Zeeland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)113 - 552555 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohoebeke.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Mazda MX-30 E-SKYACTIV 143pk Aut
- Kenteken: N-877-JV
- Merk: Mazda
- Model: MX-30
- APK tot: 14-12-2024
- Tellerstand: 22521 KM
- Carrosserievorm: SUV
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Elektrisch
- Bouwjaar: 2020
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Motorcode: MH
- Vermogen: 107 kW / 146pk
- Ledig gewicht: 1620 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Breedte: 180 cm
- Hoogte: 1555 cm
- Emissieklasse: Euro Z
Comfort
- Cruise control
- Regensensor
Exterieur
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Buitenspiegels elektr. met geheugen
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch
- Extra getint glas achter
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- Lichtmetalen velgen
- Lichtmetalen velgen 18"
- Metaalkleur
- Parkeersensor voor en achter
Infotainment
- Audio installatie
- DAB
- Head-up display
- Navigatiesysteem
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank neerklapbaar
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Electronic climate control
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel
- Elektrische ramen voor
- Lederen stuurwiel en versnellingspook
- Passagiersstoel in hoogte verstelbaar
- Stuur verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- 18-inch lichtmetalen velgen, Bright Silver
- 7-inch digitale meterset
- 8 speakers
- 8,8-inch TFT kleurendisplay met bediening via centrale HMI Commander
- Achterbank in twee delen
- Active Driving Display
- Adaptieve LED-koplampen
- Afwerking dashboard en deurpanelen in donkergrijs stof, gemaakt van PET-flessen
- Afwerking middenconsole en armsteun met kurk
- Afwerking stuurwiel, dashboardkastje en startknop in Silver
- Airbags
- Airbags bestuurder en bijrijder, zij- en gordijnairbags en knieairbag
- Airconditioning
- Alarm
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Automatisch dimmende buitenpiegel
- Bandenspanningswaarschuwingssysteem en bandenreparatieset
- Bestuurdersairbag
- Blind Spot Monitoring
- Blind spot Prevention
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Brake Assist System
- Climate Control
- Climate control, automatische airconditioning
- Connected services
- D-stijl afgewerkt in Satin Silver
- Distance
- Dodehoekdetectie met correctie
- Driver Attention Alert
- E-Call
- Elek. bedienbare ramen
- Elektrisch bedienbare ramen voor
- Elektrisch verstelbare bestuurdersstoel en verstelbare lendensteun
- Elektrisch verstelbare, verwarmbare en inklapbare buitenspiegels in carrosseriekleur, met ge
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische parkeerrem met Auto Hold functie
- Ge
- Geheugenfunctie stand buitenspiegels en head-up display
- High Beam Control
- Hill Hold Assist
- In achterruit ge
- In hoogte en diepte verstelbaar stuurwiel
- In hoogte en diepte verstelbare passagiersstoel
- In hoogte verstelbaar stuur
- Intelligent Speed Assistance
- Ke
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen
Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?
De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.
Plus
- eigenzinnig karakter
- verfijnd weggedrag
- slimme constructie achterportieren
Min
- hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
- niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
- matige ruimte achterin
Conclusie
Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.
En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.