Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 Advantage | DEMO Voordeel | Stoelverwarming | Camera | Navigatie | 85KM elektrisch |

€ 39.950,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 23-11-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.800 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Mazda MX-30 E-Skyactiv R-EV 170 Advantage | DEMO Voordeel | Stoelverwarming | Camera | Navigatie | 85KM elektrisch |


€ 39.950,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 23-11-2023
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 3.800 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 830 cc
Vermogen 125 kW (170 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Louwman Mazda Tilburg
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kraaivenstraat 10
Postcode 5048 AB
Plaats Tilburg
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)13 - 5959190 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2023 - 2024

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 125 kW (170 PK)
Vermogen elektromotor(en): 125 kW (170 PK)
Vermogen brandstofmotor: 55 kW (75 PK)
Koppel: 116 Nm
Aantal cilinders: 1

Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 50 liter
Actieradius: 85 km

Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,1 s
Topsnelheid: 140 km/u

Maten
Wielbasis: 266 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.753 kg
Laadvermogen: 498 kg
GVW: 2.251 kg

Accu
Accu: 17 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 11 kW
Accu snelladen: Combined Charging System, 36 kW

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 21 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1 l/100km (1 op 100,0)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 17,5 kWh/100km

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 143 - € 162 per kwartaal

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja

Beschikbare afleverpakketten:
- Louwman Basis € 0,- (zonder meerprijs): o 12 maanden BOVAG garantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Wasbeurt exterieur o Louwman 100 puntencheck o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen o Minimaal 6 maanden APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
- Louwman Zekerheid € 699,- (€ 699): o 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Complete reiniging o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK
- Louwman Premium* € 999,- (€ 999): o 12 + 12 maanden BOVAG garantie o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantie bij alle Louwman dealers o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Louwman 100 puntencheck o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK *Uitsluitend mogelijk op eigen merk.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

De top is eraf, alle systemen beproefd, de techniek up-to-date. Deze piepjonge Mazda MX-30 staat te popelen om er weer op uit te gaan! Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2023 en komt van de eerste eigenaar. Een hybride auto zoals deze, wordt aangedreven door een verbrandingsmotor en een elektromotor. Daardoor is de auto zuinig en vriendelijk voor het milieu. In de guurste maanden is de meegeleverde stoelverwarming een absolute weldaad! Verder is de Mazda uitgerust met: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, donker getint glas achter, in delen neerklapbare achterbank en LED-achterlichten.

Achte

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-30 | Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

Mazda heeft een reeks verstandige, functionele en ruime gezinsauto's. Mazda heeft ook een eigenzinnige, eigenwijze en unieke gezinsauto. Dat s de MX-30. Die is voortaan leverbaar met bijzondere aandrijving; de "MX-30 e-SkyActiv R-EV" is een elektrische auto met een rotatiemotor als generator. Is dat alleen techniek om de techniek of dient deze bijzondere aanpak een hoger doel?

Autotest | Mazda MX-30 Eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen

De Mazda MX-30 R-EV combineert een elektro- en een rotatiemotor. Dit zorgt niet voor betere prestaties of een lager verbruik. Het geeft deze eigenzinnige auto wel nog meer karakter.

Plus

  • eigenzinnig karakter
  • verfijnd weggedrag
  • slimme constructie achterportieren

Min

  • hoog verbruik (benzine en elektriciteit)
  • niet voordeliger dan een volledig elektrische auto
  • matige ruimte achterin

Conclusie

Is de combinatie van een elektromotor en een rotatiemotor in de "Mazda MX-30 e-SkyActiv R-EV" alleen een technisch hoogstandje of heeft het echt voordelen? Helaas biedt de combinatie geen voordelen, anders dan de compacte afmetingen van het geheel. De prestaties zijn niet beter dan gemiddeld, terwijl zowel het stroom- als het benzineverbruik hoger zijn dan die van conventionele plug-inhybrides of volledig elektrische auto's. Ook de prijs is niet lager dan die van de concurrentie.

En toch is de MX-30 R-EV als een uiterst aangename auto ervaren. De testrijder heeft zelfs met een continue glimlach achter het stuur gezeten! De MX-30 R-EV heeft een uitgesproken karakter en daarbij hoort ook bijzondere techniek. Als Mazda zou kiezen voor een standaard plug-inhybride zou dat karakter verloren gaan. Bovendien spreekt de MX-30 R-EV een nieuwe doelgroep aan. Wie nog niet klaar is voor een volledig elektrische auto, kan dankzij het extra bereik van de verbrandingsmotor worden verleid om wel de stap richting elektrisch rijden te maken. Maar dan wel met eigenzinnige techniek voor eigenzinnige mensen.

Deel deze advertentie