Bouwjaar | 01-11-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.500 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 20.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-11-2015 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 52.500 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.495 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Selected Classics |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Rijksweg Noord 49 |
Postcode | 6162 AC |
Plaats | Geleen |
Provincie | Limburg |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 18467355 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.selected-classics.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bent u na het zien van deze advertentie nog niet overtuigd? Kijk dan op onze website www.selected-classics.nl voor meer informatie en een uitgebreide fotoreportage.
Algemene gegevens:
- Afkomstig van de 1e eigenaar
- Complete Mazda dealer historie, alle facturen sinds nieuw aanwezig
- Auto verkeert in absolute nieuwstaat
- Afkomstig van een rasechte liefhebber die zelfs alle tankbonnetjes bewaard heeft
- Rijdt remt en schakelt perfect?
Opties en extra's
- Airconditioning
- Automatische klimaatregeling
- Parkeersensoren achter
- Bose audio
- Stoelverwarming
- Cruise control
- Navigatiesysteem
- Apple Carplay
- Android auto
- Lederen stuurwiel
- Lederen bekleding
- Regensensor
- Elektrisch verstelbare buitenspiegels
- Metallic lak
- Led dagrij verlichting
- ESP
- Centrale vergrendeling
- Keyless entry en go
- Contrasterende stiksels?
- Lichtsensor
Wij zijn een bedrijf gespecialiseerd in het verkopen van een unieke collectie betaalbare, kwalitatief hoogwaardige, automobielen. Enthousiasme en Passie zijn onze drijfveren. Klassiek betekent bij ons niet noodzakelijk ouder dan 25 jaar. Young timers maar ook bijzondere auto�s van nu kunt u bij ons aantreffen. Kortom: Selected Classics en Selected �Future� Classics.
Geïnteresseerd? Dan bent u van harte welkom in onze showroom te Geleen. Graag verzoeken wij u om uw komst op voorhand kenbaar te maken, om er zeker van te zijn dat de auto beschikbaar en aanwezig is.
Om de kwaliteit en service te kunnen bieden die u van ons gewend bent, zijn wij van maandag tot en met donderdag enkel op afspraak geopend.
Op vrijdag zijn wij van 10:00 tot 17:00 uur open en op zaterdag van 10:00 tot 15:00.
Bel/Whatsapp of E-mail voor een afspraak en/of bezichtiging.
Onze advertenties zijn met zorg opgesteld. Toch kan het onverhoopt voor komen dat een advertentie niet volledig is of een fout bevat. Derhalve zijn alle advertenties onder voorbehoud van druk- type- en spelfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!