Mazda MX-5 1.8 Exclusive NL AUTO 2e EIGENAAR

€ 9.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 05-04-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.673 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Mazda MX-5 1.8 Exclusive NL AUTO 2e EIGENAAR


€ 9.950,-

Algemeen

Bouwjaar 05-04-2008
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 97.673 km
Deuren 2
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Veldhuyzen Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Steenplaetsstraat 6
Postcode 2288 AA
Plaats Rijswijk
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 20610286 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vhzauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Afmetingen (LxBxH): 3995 x 1720 x 1255 cm
Wielbasis: 233 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Van en voor een liefhebber, deze Nederlands geleverde MX 5 met een nog mooi lage kilometerstand. Afkomstig van de tweede eigenaar die de auto tien jaar gehad heeft. De auto is in mooie staat, met een volle glans in de lak en de combinatie donkerblauw met een blauwe kap is tijdloos. Ook het interieur is erg netjes en in de auto is niet gerookt. De laatste beurt is uitgevoerd in maart 2024 en de APK is geldig tot 13 april 2025, zonder aandachtspunten. De auto rijdt, remt, koppelt en schakelt dan ook uitstekend. Wij rekenen geen afleveringskosten, inruil van uw auto is mogelijk en de auto is direct beschikbaar.
Wilt u meer foto's zien / Kijk dan op de website www.vhzauto.nl

NB : Wij werken alleen op afspraak en vragen u hiervoor te bellen. Ook 's avonds en in het weekend zijn wij telefonisch bereikbaar. Met vriendelijke groet, Veldhuyzen Automotive.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie