Mazda MX-5 1.8 Touring - Airco - Leder - NAP

€ 11.795,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-02-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.580 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Mazda MX-5 1.8 Touring - Airco - Leder - NAP


€ 11.795,-

Algemeen

Bouwjaar 26-02-2009
Categorie Cabriolet
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 121.580 km
Deuren 2
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.798 cc
Vermogen 93 kW (127 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Ramon Lemmens Automotive
Contactpersoon Ramon Lemmens
Adres Baansestraat 5
Postcode 5825 BW
Plaats Overloon
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)478 - 202828 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.rlautomotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Bandenmaat: 205/50 R16
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 196 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 400 x 172 x 125 cm
Wielbasis: 233 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.055 kg
Laadvermogen: 310 kg
GVW: 1.365 kg

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 174 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,9 l/100km (1 op 10,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 125 - € 141 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 395): BOVAG Garantie: Afleverbeurt volgens schema , nieuwe apk , 12 maanden BOVAG garantie .
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Voertuigfinanciering mogelijk .

De auto is compleet met onderhoud boekje , nationale autopas & 2 sleutels .

Voor meer info bel of mail :

info@rlautomotive.nl

0478 - 202828


Om telleurstelling te voorkomen is even bellen voor beschikbaarheid van de auto aan te raden !


Dagelijks bereikbaar tussen 08:00 - 17:30
Tussen 12:30 - 13:00 beperkt bereikbaar .
Zaterdag van 10:00 tot 13:00
Zondag gesloten .

( In de avond / buiten openingstijden op afspraak mogelijk )

Mocht u iets willen weten over een van onze
occasions bel dan gerust .

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie