Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.453 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 60.453 km |
Deuren | 2 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 118 kW (161 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autoservice Evers |
Contactpersoon | J. Evers |
Adres | Argonstraat 1 |
Postcode | 7031 HZ |
Plaats | Wehl |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)314 - 684421 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.eversauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Bij het ontwerpen van de Mazda MX-5 RF stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze MX-5 RF is van het bouwjaar 2018. De krachtige benzinemotor staat garant voor uitstekende prestaties. Deze Mazda MX-5 RF komt in de luxe uitvoering, inclusief lederen interieur. Deze Mazda MX-5 RF heeft verwarmbare voorstoelen, voor zowel bestuurder als bijrijder. Natuurlijk behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor, metallic lak en start-stopsysteem ook tot de uitrusting van deze complete auto.
Het high performance audiosysteem staat garant voor een levendige en krachtige muziekweergave. Dankzij electronic climate control is het interieur behaaglijk warm of verfrissend koel. Parkeersensoren helpen u tijdens het in- en uitparkeren. In deze Mazda kunt u zich concentreren op het verkeer, terwijl de auto de omgeving voor u in de gaten houdt. Een automatisch inschakelbare verlichting zorgt dat de verlichting aangaat als het donkerder wordt - in tunnels bijvoorbeeld - en de regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is. U hoeft er niets aan te doen. Voorzien van cruise control, dus vriendelijk voor de inzittenden én de benzinetank. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en lederen stuur en versnellingspook behoorlijk compleet.
De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Mazda MX-5 RF samen. Indien u onbedoeld de rijstrook lijkt te verlaten, reageert het Lane-keeping systeem meteen en corrigeert. Met voorzieningen als dodehoekdetectie en bandenspanningcontrolesysteem, bent u altijd veilig onderweg.
Proefrit maken? Bel ons en we zetten 'm voor u klaar!
Afleverpakket BOVAG afleverpakket 12 maanden (optioneel meer prijs : € 495,00)
Bovag garantie : 12 maanden BOVAG garantie
APK bij aflevering
Bovag 40 puntenBovag afleverpuntencomplete poetspeurthalve tank brandstofnieuwe APKonderhoudsbeurt
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen
Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.
De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.
Plus
- heel veel rijplezier
- even verstandig als een alledaagse Mazda
- nette prijs
Min
- niet geschikt voor lange bestuurders
- weinig bergruimte in interieur
- matige geluidsisolatie kap
Conclusie
De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.
Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.
Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!