Mazda MX-5 RF 1.5L SKYACTIV-G 132 pk 6MT Exclusive-line

€ 30.990,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 08-02-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Mazda MX-5 RF 1.5L SKYACTIV-G 132 pk 6MT Exclusive-line


€ 30.990,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 08-02-2023
Categorie Cabriolet
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 6.000 km
Deuren 2
Kleur Rood Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.496 cc
Vermogen 97 kW (132 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam MX MOTORS
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ninovesteenweg 216
Postcode 9320
Plaats Aalst
Land België
Telefoon +32 (0)53 - 680000 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.mxmotors.be
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • cruise control
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • regensensor
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Mazda MX-5 RF 1.5L SKYACTIV-G 132 pk manueel Exclusive-lineIn het Soul Red Crystalmet zwart leder.
Volledig uitgerust;
Infotainment:Wi& amp;shy;reless Apple Carplay/Android Auto, Navigatiesysteem, AM/FM-radio, DAB, 2x USB- en 1x Aux-aansluiting, Bose audiosysteem met 9 luidsprekers, Mazda Connect, HMI Commander en Bluetooth
Interieur:Elekt risch bediende ruiten,Multi-infodisplay (4,6" TFT kleurenscherm) met boordcomputer en brandstofmeter, analoge snelheidsmeter, centrale analoge toerenteller en snelheidsalarm, Verstelbare rugleuning,Zelfdimmende binnenspiegel,Automatische airconditioning
Exterieur:&n bsp;Elektrisch verstelbare en verwarmde buitenspiegels,LED-koplampen,LED-dag rijlichten, Parkeersensoren achteraan, Licht- en regensensor, Achteruitrijcamera,Volautomatisch inklapbare hard-top met isolatie en zwarte dakhemel
Veiligheid:Twee front airbags met zijairbags inclusief bescherming voor het hoofd, Dynamische stabiliteitscontrole met tractiecontrole,Bandenspannings&s hy;controlesysteem, Cruise control met snelheidsbegrenzer, Rijstrookassistent, Dodehoekassistent
Mazda fabriekswaarborg tot 08/03/2029 + levenslange Europese wegbijstand
Overname van uw huidige wagen financiering mogelijk ter plaatse. Contacteer ons voor meer info.Koop in vertrouwen bij Mazda MX Motors.

CO2-uit

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Mazda MX-5 | Niet dromen, maar doen

Echte autoliefhebbers zijn makkelijk te herkennen. Er stroomt benzine door hun aderen en ze dromen iedere nacht van die ene onbereikbare sportwagen. Helaas moet het bij gebrek aan financiële middelen bij dromen blijven. Slimme autoliefhebbers zijn ook gemakkelijk te herkennen: zij rijden een Mazda MX-5. Als ze nog iets te wensen over hebben, dan is het misschien een nieuwe MX-5.

Autotest | Mazda MX-5 Niet dromen, maar doen

De Mazda MX-5 is de pretauto voor het gewone volk. Dat geldt des te meer voor deze vierde generatie die kleiner, lichter en daarmee levendiger en puurder is dan ooit tevoren.

Plus

  • heel veel rijplezier
  • even verstandig als een alledaagse Mazda
  • nette prijs

Min

  • niet geschikt voor lange bestuurders
  • weinig bergruimte in interieur
  • matige geluidsisolatie kap

Conclusie

De eerste MX-5 uit 1988 was bedoeld als een echte pretauto voor het gewone volk. Gaandeweg werd de MX-5 groter, comfortabeler en daarmee minder puur. Voor deze vierde generatie ging Mazda terug naar de basis.

Alles werd in het werk gesteld om de auto lichter te maken, zonder afbreuk te doen aan de veiligheid of de dagelijkse bruikbaarheid. Alleen voor lange bestuurders is dit slecht nieuws: zij passen niet meer goed in de auto en dan is de pret er snel af.

Dankzij de compactere buitenmaten is de MX-5 merkbaar wendbaarder en dynamischer geworden. Dankzij het lage gewicht zijn de prestaties beter geworden. Bovendien is het gevoel tussen bestuurder en mechaniek beter dan ooit. Zelfs het uiterlijk is een stuk spannender dan voorheen. En dat zijn allemaal kenmerken van een droomauto!

Deel deze advertentie