Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.777 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
€ 24.745,- incl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 30-11-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 60.777 km |
Deuren | 5 |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 102 kW (139 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Heijne occasion dealer |
Contactpersoon | Chris Heijne |
Adres | Lijnderdijk 83 |
Postcode | 1161 KD |
Plaats | Zwanenburg |
Provincie | Noord Holland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)20 - 4973274 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovoorraad.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: feb 2021 - feb 2022
Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 102 kW (139 PK)
Vermogen elektromotor(en): 4 kW (5 PK)
Vermogen brandstofmotor: 104 kW (141 PK)
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 55 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 188 km/u
Accutype: lithium-ion
Accu snelladen: nee
Maten
Afmetingen (LxBxH): 443 x 184 x 163 cm
Wielbasis: 267 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.304 kg
Laadvermogen: 631 kg
GVW: 1.935 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 700 kg)
Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Aantal eigenaren: 2
Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Informeer naar de financial lease-mogelijkheden
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Stap in de toekomst van autorijden met de Nissan Qashqai 1.3 MHEV 140PK PREMIERE EDITION. Deze veelzijdige en stijlvolle SUV biedt niet alleen krachtige prestaties, maar ook een scala aan luxe functies die elke rit verbeteren.
Met zijn geavanceerde mild-hybrid aandrijfsysteem combineert de Qashqai efficiëntie met dynamisch vermogen, waardoor je zowel prestaties als zuinigheid krijgt. De toevoeging van een trekhaak maakt deze auto perfect geschikt voor avontuurlijke uitstapjes, terwijl het panoramische dak een gevoel van ruimte en vrijheid toevoegt aan het interieur.
Geniet van extra gemoedsrust dankzij de ingebouwde camera, waarmee je gemakkelijk kunt manoeuvreren en parkeren, zelfs in krappe ruimtes. Of je nu lange afstanden aflegt of gewoon door de stad rijdt, de Qashqai PREMIERE EDITION zorgt ervoor dat elke rit comfortabel en plezierig is.
Ervaar de perfecte combinatie van prestaties, technologie en luxe met de Nissan Qashqai 1.3 MHEV 140PK PREMIERE EDITION. Ontdek zelf waarom deze auto de norm stelt voor moderne SUV-ervaringen.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Heijne is een BOVAG occasion dealer met een topselectie jong gebruikte auto`s deze zijn: 100% onderhouden met duidelijke historie, gegarandeerde kilometerstanden, BOVAG garantie en altijd scherp geprijsd. Uw huidige auto ruilen wij graag in! Ook zijn wij gespecialiseerd in het financieren van u nieuwe aankoop dit zowel voor de particuliere klant of Financial-lease voor de (startende) ondernemer en zzp'er. Dit tegen de meest gunstige voorwaardes en laagste rente tarieven. Optioneel kunt u kiezen voor het Heijne Afleverpakket €595-. En ook na aankoop kunnen wij u van dienst blijven zijn in onze eigen werkplaats. Bekijk onze voorraad jong gebruikte auto`s op de website van Autobedri
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Nissan Qashqai | De evolutie van de revolutie
In 2007 stond Nissan aan de wieg van een revolutie. Het bouwde een compacte personenauto op basis van een terreinwagen: de Qashqai. Die combinatie zorgt voor meer ruimte, meer overzicht, een stoere uitstraling en... heel veel succes! Inmiddels heeft de Qashqai daarom niet alleen concurrentie van andere merken, maar ook van soortgelijke modellen van Nissan zelf. Voor modeljaar 2024 moet de Qashqai zich daarom duidelijker van de tegenstrevers onderscheiden. Hoe doet Nissan dat?
Vanaf modeljaar 2024 biedt de Nissan Qashqai meer karakter dankzij een aangepast uiterlijk, nieuw interieur en nieuw infotainment-systeem. Blijft een prima rijdende auto met uniek e-Power systeem.
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- ruime keuze uit motoren
Min
- e-Power is niet zo zuinig als beloofd
Conclusie
Weet de Nissan Qashqai zich beter te onderscheiden van de concurrentie dankzij de facelift voor modeljaar 2024? Ja, zeker. De Qashqai is niet alleen een middelgrote SUV, maar ook het middenmodel binnen het aanbod van Nissan. Dankzij een nieuwe grille, nieuwe aankleding en nieuwe kleuren heeft de Qashqai een sterker karakter gekregen en dat is precies wat het model nodig had. Dat geldt niet alleen voor het exterieur, ook de cabine heeft dankzij nieuwe materialen en texturen meer uitstraling gekregen.
Vanaf modeljaar 2024 voldoet de Qashqai aan de eisen die de Europese Unie vanaf 2024 stelt. Tegelijk zijn de bestaande veiligheidsvoorzieningen accurater gemaakt (betere sensoren, slimmere software). Het infotainment-systeem draait voortaan op Google Automotive. Dat is goed nieuws voor de functionaliteit, maar geeft zorgen over de privacy en toekomstbestendigheid.
Als het gaat om de rijeigenschappen is alles bij het oude gebleven. De Qashqai is leverbaar als mild-hybrid en als unieke e-Power. Die laatste biedt veel van de voordelen van elektrisch rijden (rust, souplesse, prestaties, één-pedaal bediening), maar haalt de energie uit benzine in plaats van een stekker. Het weggedrag is en blijft prima. Kortom: niet de revolutie van 2007, wel een welkome evolutie voor 2024.