Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 31-05-2023 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 5 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Van Mossel Van Kelst Peugeot Leuven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Brusselsesteenweg 31 |
Postcode | 3020 |
Plaats | Herent |
Land | België |
Telefoon | +32 (0)16 - 228028 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.vanmossel.be |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
vanaf 05.21 16247, bescherming tegen verkeerd tanken Diesel , ophanging type 11, batterij 70 Ah EFBC, elektrische ventilator 140 W compact, verwarming met verse luchtregeling, pollenfilter, condensor 19,3 dm² en 12 mm dikte, koude landen, koelmiddel airconditioning 1234YF, supervergrendeling, glas buitenspiegel dag/nacht automatisch, buitenspiegels zwart-glanzend, achterklep met toegang voetopening, audiosysteem Connect Nav digitaal, versterker Equalizer Premium, stuureenheid Telematik onafhankelijk 3S, beeldscherm DGT10C, radiofrequentie Europa, automatisch inschakelende koplampen, hoogteregeling koplampen automatisch, passagierszetel elektrisch regelbaar met dij ondersteuning, armleuningen achter, \ \ \ Mirror Screen \ \ \ functie, schakelaar ruitbediening met inzet chroom, pedalendrager Alu, decoratie instrumentenbord hout, middenconsole hout met flens voetmatten, beschermend tapijt zwart Lightcop, sierlijsten oranje, brandstoffilter buiten benzine , voorverwarming binnenruimte, AdBlue systeem met SCR Selective Catalytic Reduction , 1499 cc 1,5 L 96 KW DV5RC YHZ, remschijven voor 304 mm, remschijven achter 290 mm, draagkader voor staal versterkt, stabilisator voor 27500 Nm, 8 J x 19 Alu Hyperbar/Augusta, dakreling, radiator 28 dm² en 28 mm dikte Alu, drempellijsten voor \ \ \ Peugeot \ \ \ , frontdeel teruggetrokken, sierlijsten deurruiten zwart, luchtgeleiding radiator verstelbaar dubbel, dwarsdrager voor onder voor herstelling verbetert, bumpers achter met sierlijsten onder chroom -
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Peugeot 508 Sport Engineered | Grenzeloos plezier
Vier jaar geleden introduceerde Peugeot de "Radical Berline". De nieuwe 508 kreeg die titel omdat het model breekt met alle tradities. De 508 heeft een gedurfd uiterlijk, unieke ergonomie en legt de nadruk op rijplezier. Bij de introductie van de 508 werd ook een versie beloofd die "radicaal rijplezier" zou bieden. Die belofte wordt nu ingelost met de "508 Peugeot Sport Engineered". Tijd voor een proefrit met de snelste auto die Peugeot ooit in serie heeft gebouwd!
De 508 Peugeot Sport Engineered is de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Alhoewel deze versie sneller en stabieler is dan een standaard 508, is het rijplezier nauwelijks groter.
Plus
- snel en zuinig
- geslaagde vormgeving
- uitstekend weggedrag
Min
- volledig elektrische auto is nog sneller en comfortabeler
- gedateerd op gebied van semi-zelfrijdende functies
- accu-lading niet automatisch te verdelen over de rit
Conclusie
De "radicale berline" van Peugeot is nu ook leverbaar in een radicale uitvoering. De "508 Peugeot Sport Engineered" is namelijk de snelste auto die het merk ooit in serie heeft gebouwd. Tijdens een uitgebreide proefrit heeft de techniek zich bewezen. Precies zoals Peugeot belooft is de 508 serieus snel, uiterst capabel en desondanks opmerkelijk zuinig.
En toch zijn er twee grote problemen. Het eerste zit in het prijskaartje. Vanwege de keuze voor plug-inhybride techniek is de 508 Peugeot Sport Engineered uiterst kostbaar. Voor hetzelfde geld bieden volledig elektrische auto's nog veel betere prestaties. Op de koop toe zijn ze nog comfortabeler en voordeliger in het gebruik.
Tenslotte legt de standaard 508 de lat al heel hoog. Bij sommige auto's is het verschil tussen de alledaagse versie en de sportieve versie groot. Echter, de standaard 508 ziet er al heel goed uit, weet zich al te onderscheiden met de iCockpit en biedt al bovengemiddeld veel rijplezier. Noodgedwongen zoekt Peugeot het daarom in extremen, die op de openbare weg nauwelijks tot hun recht komen. De "Peugeot Sport Engineered" levert daarom niet meer rijplezier, maar legt de grenzen wel verder.