vorige 17 van 19.651 volgende

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 D.C. Red Edition Navi/Camera/LED 01-2020

€ 22.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 178.718 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Renault Master T35 2.3 dCi 135 L3H2 D.C. Red Edition Navi/Camera/LED 01-2020


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 29-01-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 178.718 km
Deuren 5
Kleur Zilver Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.298 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Europe-Vans B.V.
Contactpersoon René Mackaay
Adres Ambachtstraat 4
Postcode 4143 HB
Plaats Leerdam
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)345 - 631250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.europe-vans.com
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus dubbele cabine
Modelreeks: jun 2019 - dec 2020
Cabine: dubbel

Technische informatie
Koppel: 360 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 80 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving

Maten
Lengte/hoogte: L3H2
Afmetingen (LxBxH): 620 x 207 x 255 cm
Wielbasis: 433 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.237 kg
Laadvermogen: 1.263 kg
GVW: 3.500 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 260 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Beschikbare afleverpakketten:
- Zo meenemen (zonder meerprijs): U kiest voor de scherpe meeneemprijs en directe beschikbaarheid van het voertuig. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, kleine onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
- Budget (€ 395 ex BTW): Nieuwe APK-keuring incl. onderdelen en arbeid. De auto wordt verkocht en geleverd zonder onderhoud en zonder garantie. De auto is door ons gecontroleerd op de motor en aandrijving. Wij adviseren u om een garantiepakket af te nemen waarbij een volledige check-up, onderhoudsbeurt en APK-keuring worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK
- 3 maanden garantie - Landelijke dekking € 995,- (€ 995 ex BTW): 3 Maanden (max. 7.500km) volledige garantie, deze garantie heeft een landelijke dekking. U bent bij ons welkom voor garantie maar u kunt in de meeste gevallen ook bij uw eigen garage terecht. De auto wordt geleverd met complete check-up, kleine onderhoudsbeurt en nieuwe APK-keuring incl. adviespunten. Informeer naar de voorwaarden.
Dit afleverpakket bevat: Nieuwe APK

Zeldzame Master 2.3 DCI 135pk nieuw model L3H2, o.a. voorzien van:

Luxe dubbele cabine

Airconditioning

Cruise control

Grootbeeld navigatie

Achteruitrijcamera

Parkeersensoren

Etc.

1e eigenaar, historie bekend.

= Bedrijfsinformatie =

Inruil van uw huidige bedrijfswagen is mogelijk. Financial lease behoort tot de mogelijkheden, op onze site vindt u de tarieven en kunt u direct een aanvraag doen. Alle prijzen zijn exclusief 21% BTW tenzij anders vermeld. Informeer naar aanvullende voorwaarden bij particuliere verkoop. EXPORT: As official VWE-exportpartner we provide all needed documents and services.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Master | Meesterlijk elektrisch

Bij de aanschaf van een grote bestelbus is de motor geen keuze, maar een gegeven: diesel is de standaard. Maar is dat wel zo logisch? Want niet alleen personenauto's, maar ook steeds meer bedrijfswagens zijn beschikbaar met elektrische aandrijving. De Renault Master E-Tech Electric is voor modeljaar 2022 zelfs voorzien van de tweede generatie elektrische aandrijving. Is het daarmee de meester onder de elektrische bedrijfswagens?

Autotest | Renault Master Meesterlijk elektrisch

De Renault Master E-Tech Electric is een elektrisch aangedreven bus. Dat geeft meer comfort voor de berijder, minder stank voor de klant en lage kilometerkosten bij gebruik in de stad.

Plus

  • Sprong vooruit in comfort
  • lage kilometerprijs, nul uitstoot

Min

  • Uitrusting merkbaar verouderd
  • Karige standaard-uitrusting

Conclusie

Is de Renault Master E-Tech Electric de meester onder de elektrische auto's? Het is zonder twijfel de grootste, maar verder is de techniek niet superieur aan die van andere elektrische auto's. Echter, voor een bedrijfswagen betekenen de rust, souplesse en het gebrek aan uitstoot een flinke sprong vooruit. Als het aan de bestuurder ligt, verdient de E-Tech daarom altijd de voorkeur, want die komt simpelweg meer uitgerust op de bestemming aan.

Dit is echter een bedrijfswagen en dus is het eerder de boekhouder dan de berijder die de keuze zal maken. Op het moment van schrijven is elektrische aandrijving is niet per definitie voordeliger dan diesel in een bus. Echter, hoe korter de dagelijks af te leggen afstand, hoe sterker elektrische aandrijving scoort (lage slijtage, minder bewegende delen, lagere afschrijving). Tenslotte zijn er de klanten en die zullen het op prijs stellen als de Master na een bezoek geen walm van diesel achterlaat en dat komt het imago van het bedrijf weer ten goede!

Deel deze advertentie