Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Formula Edition Energy 5 PERS VOL LEDER CRUISE TREKHAAK DUBB. SCHUIFDEUREN ACHTERUITRIJCAMERA

€ 17.950,- excl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 02-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 196.923 km
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Renault Trafic 1.6 dCi T29 L2H1 DC Formula Edition Energy 5 PERS VOL LEDER CRUISE TREKHAAK DUBB. SCHUIFDEUREN ACHTERUITRIJCAMERA


€ 17.950,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 02-03-2018
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 196.923 km
Deuren 6
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 107 kW (146 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Kuyperauto Occasions B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Loodsweg 16
Postcode 8243 PH
Plaats Lelystad
Provincie Flevoland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 47023259 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.kuyperauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 181 km/u

Maten
Wielbasis: 350 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.885 kg
Laadvermogen: 1.040 kg
GVW: 2.950 kg

Milieu
CO2-uitstoot: 164 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik in de stad: 7,2 l/100km (1 op 13,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal

Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: HUISGARANTIE

GEWELDIGE BUS BOMVOL OPTIES 5 PESROONS LEDER DUBB SCHUIFDEUREN KEY LESS ACHTERUIT RIJ CAMERA SENSOREN CLIMA CRUISE NAVI ETC RIJKLAAR PRIJS KUYPERAUTO 0647023259 0647122004
Welkom bij KUYPERAUTO OCCASIONS te Lelystad!

Wij hebben altijd meer dan 99 occasions op voorraad, welke nagenoeg allemaal van de officiële merkdealers afkomstig zijn. Wij zijn de occasion specialist van Lelystad .!!!!!

Al onze auto's worden vóór aflevering in onze professionele werkplaats technisch klaar gemaakt en zijn voorzien van een recente of nieuwe APK.
Hiervoor worden géén extra kosten in rekening gebracht.

Wij ruilen graag uw auto in en informeren u desgewenst over diverse betaal / financieringsmogelijkheden. Komt u gerust eens langs een kijkje nemen op ons bedrijf onder het genot van een kopje koffie .



Ook buiten openingstijden ('s avonds en op zondag ) zijn wij bereikbaar en op afspraak geopend.

Met onze RDW-erkenning kunnen wij 24 uur per dag en 7 dagen per week uw auto te naam stellen.


We zijn bereikbaar op de volgende telefoonnummers: 0647023259
0647122004



KUYPERAUTO
Loodsweg 16
8243ph Lelystad
ho_kuyper@live.nl
www.kuyperauto.nl


Graag tot ziens in Lelystad!



Stijlvol, een tikje gewaagd en met uitstekende rijkwaliteiten: dat is een Franse auto ten voeten uit. Kijk maar eens naar deze Renault Trafic. De aandrijving van deze Renault wordt verzorgd door een viercilinder motor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Niets geeft meer gevoel van luxe en comfort dan een lederen interieur. Ook dat is hier meegeleverd Geen achterportier bij deze Renault Trafic. In plaats daarvan een schuifdeur, die in- en uitstappen vergemakkelijkt. Ook 17 inch lichtmetalen velgen, treeplanken, aluminium dakrailing, verstelbare lendensteunen, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en LED-dagrijverlichting zijn aan boord.

Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Het navigatiesysteem brengt u soepel en vlot naar uw bestemm

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Renault Trafic | Nieuwe wijn in oude zakken

Renault zat met een probleem. De vraag naar elektrisch aangedreven bussen is groot. Immers, ze zijn voordelig per kilometer en bedrijven zijn binnenkort verplicht om elektrisch te rijden. Echter, voorlopig is er geen geheel nieuwe Trafic gepland. Daarom is het bestaande model alsnog aangepast voor elektrische aandrijving. Hoe pakt dat uit?

Autotest | Renault Trafic Nieuwe wijn in oude zakken

De Renault Trafic Electric biedt lage kilometerkosten en extra comfort. De laadruimte is gelijk aan die van de conventionele Trafic.

Plus

  • presteert moeiteloos en in alle rust
  • nadruk op rust en comfort

Min

  • merkbaar op leeftijd qua luxe en veiligheid

Conclusie

Is Renault er in geslaagd om een concurrerende bus met elektrische aandrijving aan te bieden op basis van een ontwerp uit 2014? Ja en nee. De Trafic is merkbaar op leeftijd als het gaat om luxe, comfort en veiligheid. Echter, dat geldt ook voor de varianten met dieselmotor. Renault houdt vast aan het bekende recept omdat klanten hun ombouw graag willen behouden en juist daarom steeds opnieuw voor de Trafic kiezen.

De elektrische aandrijving biedt duidelijke meerwaarde. De kosten voor de energie per kilometer zijn laag. Dat is mede te danken aan de eenvoudige opzet, waarbij vooral is gekeken naar de kosten per kilometer. Wanneer 's nachts kan worden geladen is bijvoorbeeld geen snellader nodig en dan voldoet eenvoudige en dus voordelige techniek. Zo kan nieuwe wijn in oude zakken heel smakelijk zijn!

Deel deze advertentie