Bouwjaar | 21-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.715 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-01-2004 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 260.715 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.796 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Onnink |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Singel 55 |
Postcode | 2992 BN |
Plaats | Barendrecht |
Provincie | Zuid Holland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 54322654 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-onnink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: sep 2002 - apr 2004
Technische informatie
Koppel: 215 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 65 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 210 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 475 x 178 x 142 cm
Wielbasis: 275 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.385 kg
Laadvermogen: 555 kg
GVW: 1.940 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 742 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 193 g/km
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Historie
Aantal eigenaren: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal
Hele keurige Rover 1.8 Turbo van bouwjaar 2004 met 260.000 km.
Originele Nederlandse auto.
Laatste eigenaar heeft deze bereden vanaf 2008.
NAP rapport aanwezig.
Apk 01-2025
Twee originele sleutels aanwezig.
Boekjes aanwezig.
In deze auto is niet gerookt.
Ondanks de wat forsere km stand rijd deze Rover prima, gewoon zoals het hoort.
De prijs is 2750,00 euro.
Voor meer info kunt u bellen 0654322654
= Bedrijfsinformatie =
Al onze auto's worden afgeleverd met minimaal 6 maanden apk, vloeistofcontrole en een schoonmaakbeurt.
Wilt u langskomen voor een bezichtiging, graag een belletje, dit omdat wij ook regelmatig onderweg zijn om auto's op te halen.
Let op: Op zaterdag alleen op afspraak geopend.
Autobedrijf Onnink
Singel 55 A (witte hek)
2992 BN Barendrecht
Tel 0654322654.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Rover 75 | High society
Volgens de Britten is het de enige auto die vanuit de ruimte zichtbaar is. Naar verluidt staan er tienduizenden onverkochte Rovers 75 op opslagterreinen verdeeld over heel Engeland. In de rest van Europa wint de auto designprijzen en heeft de dealer geen enkele moeite de 75 aan de man te brengen. De Rover 75 toont immers grote overeenkomsten met de veel duurdere Jaguar S-type, rijdt als een echte limousine maar kost beduidend minder. Waarom moeten de anders zo chauvinistische Britten niets van hun eigen product hebben?
Wie voor de Rover 75 kiest, kiest voor exclusiviteit en een statige uitstraling. De rijeigenschappen zijn dik in orde en in verhouding tot de prijs van de auto van een wonderlijk hoog niveau.
Plus
- concurrerend geprijsd
- chique
- heerlijke reisauto
Min
Conclusie
Wie voor de Rover 75 kiest, kiest voor exclusiviteit en een statige uitstraling. De rijeigenschappen zijn dik in orde en in verhouding tot de prijs van de auto van een wonderlijk hoog niveau. Zo is de 75 goedkoper dan de Mercedes C-klasse en geeft toch een groter gevoel van luxe. Wat is er dan mis mee? Het is de uitstraling die de Britten niet aanspreekt. Zoals niet iedere Nederlander in een molen woont, op klompen loopt en kaas eet, herkent de moderne Engelsman zich niet in de traditionele vormgeving van de Rover 75. Des te meer meer Rover 75's voor ons!