Volkswagen Golf 1.5 TSI 131pk DSG AUTOMAAT Comfortline Business TREKHAAK I NAVI PDC I STOEL VER.WARMING

€ 14.934,- incl. BTW

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 177.546 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Volkswagen Golf 1.5 TSI 131pk DSG AUTOMAAT Comfortline Business TREKHAAK I NAVI PDC I STOEL VER.WARMING


€ 14.934,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 04-03-2019
Categorie Stationcar
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 177.546 km
Deuren 5
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 96 kW (131 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam DB Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Phaesmaweg 6
Postcode 9291 NB
Plaats Kollum
Provincie Friesland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 52688625 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.db-auto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 1.5 TSI 131pk DSG AUTOMAAT Comfortline Business TREKHAAK I NAVI PDC I STOEL VER.WARMING

Algemene gegevens

Kenteken: XR-597-N
Tellerstand: 177546 KM
Carrosserievorm: Station
Aantal deuren: 5
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2019
Transmissie: Automaat
Kleur: Blauw Metallic
Interieur: Zwart
Bekleding: Velours
Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden

Technische gegevens

Motorinhoud: 1498 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 96 kW / 131pk
Koppel: 200Nm
Ledig gewicht: 1295 kg
Max. trekgewicht: 1400 kg
Emissieklasse: Euro 6
Acceleratie (0-100 km/h): 9.1 seconden
Topsnelheid: 210 km/h
Gemiddeld verbruik (gecombineerd): 4.9 l/100km

Functionaliteit

Lengte (cm): 457 cm
Breedte (cm): 180 cm

Financiële gegevens

Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
Oorspronkelijke cataloguswaarde: € 33423 (incl. 21% BTW, incl. BPM)
BTW/Marge: BTW aftrekbaar, de prijs is inclusief BTW




Opties:
Pakket: Comfort pakket

- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Dimlichten automatisch
- Regensensor

Comfort

- Boordcomputer

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- Lichtmetalen velgen 16"
- Metaalkleur
- Mistlampen voor adaptief
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sportonderstel
- Trekhaak

Infotainment

- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem full map
- Smartphone integratie
- Spraakbediening
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Cruise control adaptief
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Velours bekleding
- Voorstoel(en) met massagefunctie
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Vervolgbotsing preventie
- Zij airbag(s) voor

Veiligheid

- Alarm klasse 3
- Bandenspanningscontrolesysteem
- Hill hold functie
- Vermoeidheids herkenning




Door onze ruime ervaring en rechtstreekse inkoop bij onder andere leasemaatschappijen kunnen wij u een zorgvuldig geselecteerd en scherp geprijsd aanbod in diverse occasions aanbieden. Onze occasions zijn voorzien van een uitgebreide onderhoudshistorie en voor meer zekerheid is

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie