Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline
€ 4.650,-
Bouwjaar | 04-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.179 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 04-06-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 226.179 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.984 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Robers AutoBedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Steenzoutweg 21M |
Postcode | 7554 RN |
Plaats | Hengelo |
Provincie | Overijssel |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24318359 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.robersautobedrijf.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 55 liter
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 206 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4304 x 1759 x 1505 cm
Wielbasis: 258 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.289 kg
Laadvermogen: 100 kg
GVW: 1.389 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 670 kg)
Interieur
Interieurkleur: black
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 199 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,3 l/100km (1 op 12,0)
Brandstofverbruik in de stad: 12 l/100km (1 op 8,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Deze UNIEKE GOLF 5 2.0 AUTOMAAT met 6 versnellingen wordt geleverd met een nieuwe APK tot 08-04-2025.
De golf heeft een aantal extra sportieve aanpassingen. Namelijk een sportief stuur, GTI-velgen en een r32 uitlaat.
Uitvoering: Volkswagen Golf 2.0 FSI Comfortline
Opties onder andere:
- Xenon verlichting
- Mediascherm
- Alarm
- Cruise controle
- Leren bekleding
- Elektrische ramen voor + achter + buitenspiegels
- Airconditioning + climate controle
- Parkeersensoren achter (PDC)
- Lichtmetalen GTI sportvelgen
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
= Bedrijfsinformatie =
We doen ons best om deze auto voor u te omschrijven, maar het beste ervaart u hem als hij voor u staat. Een proefrit is dan ook vanzelfsprekend, in overleg zelfs in de avond en zaterdag / zondag. Neemt u snel telefonisch contact met ons op? Wij werken alleen op afspraak. Inruil is in overleg bijna altijd mogelijk; vraag naar de mogelijkheden.
Bel naar 0624318359 voor meer informatie.
Robers Autobedrijf in Hengelo probeert altijd het ene stapje meer te doen. Hoe accuraat wij ook proberen te zijn, het kan voorkomen dat er een fout zit in de gegevens. Mocht u twijfelen aan de juistheid of een fout ontdekken, dan horen wij dit graag. Wij controleren het graag voor u. Controleer de opties altijd goed voordat u een auto koopt. Bekijk ook onze andere occasions op onze eigen website www.robersautobedrijf.nl voor meer (scherpere) foto's.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel
De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?
De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.
Plus
- sportief, speels en uitdagend
- overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf
Min
- fors verbruik
- stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)
Conclusie
Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.
Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.