vorige 20 van 35.486 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT

€ 44.850,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 04-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.670 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI CLUBSPORT


€ 44.850,-

Algemeen

Bouwjaar 04-04-2022
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 28.670 km
Deuren 5
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 220 kW (300 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Teeseling Auto Import
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Kruisweg 1527
Postcode 2142 LB
Plaats Cruquius
Provincie Noord Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 15060804 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.teeselingautoimport.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: jan 2021 - aug 2022

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 7 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 4,6 s
Topsnelheid: 250 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 430 x 179 x 147 cm
Wielbasis: 263 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.361 kg
Laadvermogen: 569 kg
GVW: 1.930 kg

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 169 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 216 - € 235 per kwartaal

FABRIEKSGARANTIE TOT MEI 2025!

Mooie en schadevrije dealer auto in nieuwstaat! Deze prachtige Volkswagen Golf GTI Clubsport is exact uitgevoerd zoals je hem wilt hebben! Dankzij het panoramadak is het een genot om met het dak open te rijden! Deze GTI is uitgevoerd in de meest bijzondere Clubsport editie met ruim 300 pk. Het betreft hier een zeer nette auto is een smetteloze staat welke van de dealer afkomstig is en ook bij de dealer onderhouden is.

Zoek je een Unieke en zo goed als nieuwe GTI met garantie? stop dan met zoeken en bel snel voor het plannen van een bezichtiging!

De onderscheidende opties van deze VW Golf 8 GTI Clubsport:

Panoramadak
Active cruise control
Golf R velgen
Black optik pakket
Stoelverwarming
Keyless
Virtueel dashboard

Deze VW Golf 8 GTI Clubsport heeft gegarandeerd geen schade gehad en de km-stand is aantoonbaar. De auto is voorzien van een gecertificeerd alarm met sirene.

Als pure autoliefhebber bent u bij ons aan het juiste adres voor een eerlijke auto die is voorzien van de complete onderhoudshistorie en gegarandeerd geen schadeverleden heeft. Wij hebben meerdere auto's op voorraad.

Compleet met de historie, boekjes en alle sleutels. De kilometerstand is aantoonbaar. Geen schadeverleden en in perfecte staat.

Teeseling Auto Import rekent €499,- Rijklaar maak kosten.
Teeseling Auto Import heeft verschillende financieringsmogelijkheden en we doen u graag een voorstel.

Bram van Teeseling
Teeseling Auto Import
+316-15060804

Let op: hoewel onze advertenties zorgvuldig zijn opgesteld kunnen er geen rechten aan worden ontleend.
Vertrouw daarom niet alleen op deze advertentie, maar controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing kunnen beïnvloeden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie