vorige 124 van 35.157 volgende

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR|PANO|DYN|ACC|CAMERA|MEMORY|LED

€ 33.750,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 15-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR|PANO|DYN|ACC|CAMERA|MEMORY|LED


€ 33.750,-

Algemeen

Bouwjaar 15-04-2019
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 56.650 km
Deuren 5
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.984 cc
Vermogen 213 kW (290 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lok Automotive
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres spinveld 62
Postcode 4815 HT
Plaats Breda
Provincie Zuid Holland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 40458111 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website lok-automotive.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • navigatiesysteem
  • open dak (electrisch)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Volkswagen Golf 2.0 TSI GTI TCR|PANO|DYN|ACC|CAMERA|MEMORY|LED


- Kenteken: N-128-XV
- Merk: Volkswagen
- Model: Golf
- APK tot: 15-04-2025
- Tellerstand: 56650 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2019
- Transmissie: Automaat
- Kleur: wit
- Bekleding: Leder
- Motorinhoud: 1984 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: DNU
- Vermogen: 213 kW / 290pk
- Ledig gewicht: 1330 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.7 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 427 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Dealer onderhouden
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 6


Comfort

- Boordcomputer
- Cruise control
- Regensensor

Exterieur

- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstel- en verwarmbaar
- Buitenspiegels elektrisch verstelbaar
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Buitenspiegels verwarmbaar
- Centrale vergrendeling
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dakspoiler
- Dimlichten automatisch
- Elektrisch glazen panorama-dak
- Getint glas
- Glazen schuifdak
- Keyless entry
- LED achterlichten
- LED dagrijverlichting
- LED koplampen
- LED koplampen adaptief
- Lichtmetalen velgen 18"
- Panoramadak
- Park Distance Control
- Parkeer assistent
- Parkeersensor achter
- Parkeersensor voor
- Sperdifferentieel
- Sportonderstel
- Sportvelgen
- Verwarmde voorruit

Infotainment

- Audio installatie premium
- Audioinstallatie met CD-speler
- DAB
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Navigatiesysteem full map
- Navigatiesysteem full map + hard disk
- Stuurwiel multifunctioneel

Interieur

- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank in delen neerklapbaar.
- Airco
- Airco (automatisch)
- Armsteun achter
- Armsteun voor
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Cruise control adaptief
- Elektrisch verstelb. bestuurdersstoel met geheugen
- Elektrische ramen achter
- Elektrische ramen voor
- Elektrische ramen voor en achter
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Interieur accenten
- Lederen bekleding
- Lederen interieur
- Lederen stuurwiel
- Lederen versnellingspook
- Lendesteunen (verstelbaar)
- Middenarmsteun voor
- Sportstoelen
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
- Voorstoelen in hoogte verstelbaar
- Voorstoelen verwarmd

Milieu

- Start/stop systeem

Overige

- Achteropkomend verkeer waarschuwing
- Achterspoiler en side skirts
- Achteruitrij assistent
- Anti Blokkeer Systeem
- Anti doorSlip Regeling
- Apple Carplay/Android Auto
- Autonomous Emergency Braking
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Bots herkenning en activatie
- Bots waarschuwing systeem
- Brake Assist System
- Connected services
- Dodehoek detectie
- Draadloze telefoonlader
- Elektronisch Sper Differentieel
- Elektronisch Stabiliteits Programma
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Keyless start
- Knie airbag(s)
- Passagiersairbag
- Rijstrooksensor met correctie

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Volkswagen Golf GTI | Van het oude stempel

De Volkswagen Golf GTI is een icoon. Maar de GTI is inmiddels ook achterhaald. Elektrische auto's zijn in de basisuitvoering vaak al sneller dan sportieve auto's met een conventionele verbrandingsmotor. Bovendien biedt Volkswagen inmiddels de eerste sportieve elektrische auto aan met de "GTX". Toch ziet het merk ook nog ruimte voor een Golf GTI met benzinemotor. Terecht?

Autotest | Volkswagen Golf GTI Van het oude stempel

De VW Golf 8 GTI is een sportieve hatchback van het oude stempel. Terwijl elektrische auto's alles makkelijk maken, geeft de GTI de opwinding van een verbrandingsmotor en gevoel met het mechaniek.

Plus

  • sportief, speels en uitdagend
  • overtuigt ook als top-uitvoering van de Golf

Min

  • fors verbruik
  • stevig prijskaartje (vanwege CO2-belasting)

Conclusie

Is er nog ruimte voor een Golf GTI met een conventionele benzinemotor? Na een uitgebreide proefrit luidt het antwoord: ja, maar alleen voor de echte liefhebbers. Omdat zelfs een standaard elektrische auto al sneller is dan een conventionele sportwagen, zit de meerwaarde van de GTI niet meer in de prestaties. En omdat de prijs van een auto sterk afhankelijk is van de CO2-uitstoot is de GTI relatief duur.

Toch heeft de Golf GTI een heel eigen charme. Een elektrische auto presteert in alle rust en het maximale vermogen is direct beschikbaar. Dat kan worden ervaren als superieur, maar ook als saai. De GTI heeft ronkende uitlaten en bouwt zijn vermogen op naar een spectaculair hoogtepunt. Daarbij is de GTI in het voordeel met een lager gewicht en dat zorgt voor meer levendigheid. Tenslotte neemt bij een elektrische auto een elektronisch brein alles over, terwijl de GTI een traditioneel mechanisch gevoel geeft en de bestuurder daardoor meer betrekt bij het rijden.

Deel deze advertentie