Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.638 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
€ 3.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-05-2009 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 247.638 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Handelsonderneming Ties van der Woude |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wedzebuorren 44 |
Postcode | 9286 ET |
Plaats | Twijzel |
Provincie | Friesland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 34302642 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda Civic 1.3 Hybrid '09 Automaat|Clima|Cruise|Trekhaak!
- Kenteken: 95-JGP-6
- Merk: Honda
- Model: Civic
- APK tot: 22-12-2024
- Tellerstand: 247638 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2009
- Transmissie: Automaat
- Kleur: rood
- Bekleding: Stof
- Motorinhoud: 1339 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: LDA2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1268 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Sportvelgen
- Trekhaak
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
- Navigatiesysteem
- Radio CD speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Leuke Honda Civic Hybride te koop .
Onder andere voorzien van climate control, cruise control, elektrisch pakker, automaat, trekhaak, LM wielen met goede banden en een naviagtiesysteem.
Zowel van binnen als van buiten een nette auto (wel verkleurde lak) en rijdt en schakelt zoals het hoort.
Een goed onderhouden hybride met alle boekjes en 2 sleutels bij de auto.
Onze Voertuigen worden niet vast gehouden dus bel altijd even voordat u komt om teleurstelling te voorkomen!
Pinnen is bij ons niet mogelijk!
Wij zijn geopend op afspraak van maandag t/m Zaterdag
Handelsonderneming Ties van der Woude
Wedzebuorren 44
9286 ET Twijzel
06 34302642
tiesvdwoude@hotmail.com
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.