Bouwjaar | 03-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 424.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 03-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 424.680 km |
Deuren | 4 |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.339 cc |
Vermogen | 70 kW (95 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Tynaarlo |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Energieweg 5-A |
Postcode | 9482 WH |
Plaats | Tynaarlo |
Provincie | Drenthe |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 42218092 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Nee neem prijs!
Auto rijd en remt.
Automaatbak iets agressief met overschakelen
Honda Civic 1.3 Hybrid Elegance
- Kenteken: 27-KXP-2
- Merk: Honda
- Model: Civic
- Tellerstand: 424680 KM
- Carrosserievorm: Sedan
- Aantal deuren: 4
- Brandstofsoort: Hybride (Elektrisch/Benzine)
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Automaat
- Kleur: zwart
- Motorinhoud: 1339 cc
- Aantal cilinders: 4
- Motorcode: LDA2
- Vermogen: 70 kW / 95pk
- Ledig gewicht: 1268 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 4.6 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Lengte: 455 cm
- Motorrijtuigenbelasting: € 190 - 207 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 5
Comfort
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspiegels elektrisch inklapbaar
- Lichtmetalen velgen 15"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
Infotainment
- Audioinstallatie met CD-wisselaar
- Multimedia-voorbereiding
Interieur
- Airco (automatisch)
- Elektrische ramen voor en achter
- Lederen stuurwiel
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Wilt u uw auto inruilen stuur dan fotos en info zoals km stand en kenteken nummer.
Zodat wij u een richtprijs voor uw auto of voertuig kunnen geven.
Onderhoud en reparatie alle merken mogelijk voor slechts 55 euro per uur ex btw.
Garantie in overleg.
Wij zijn geopend van maandag tot vrijdag 8,00 tot 17,00
Zaterdag van 9.00 tot 12.00
Door een snel wisselende voorraad even bellen voor u komt zodat u weet dat de auto waar u voor komt nog beschikbaar is.
Export Documenten en verzekering voor export kunnen wij ook regelen
Export op trailer 25 Euro
Verzekering 115 Euro
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Auto Tynaarlo
Energieweg 5-A
9482WH Tynaarlo
0642218092
info@autotynaarlo.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Civic | Tien voor tien
Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?
Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.
Plus
- uitmuntende rijeigenschappen
- doordachte ergonomie
- volop ruimte
Min
- onhandig groot
- geen hybride of elektrische versie beschikbaar
Conclusie
Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.
Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.
Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.