Lexus GS 300h 25th Edition | Sunroof | Elektrisch verstelbare voorstoelen | Stoelverwarming |

€ 24.950,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-10-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.167 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Lexus GS 300h 25th Edition | Sunroof | Elektrisch verstelbare voorstoelen | Stoelverwarming |


€ 24.950,-

Algemeen

Bouwjaar 01-10-2015
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 156.167 km
Deuren 4
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 2.494 cc
Vermogen 164 kW (223 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Lexus Eindhoven
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Wekkerstraat 57
Postcode 5652 AN
Plaats Eindhoven
Provincie Noord Brabant
Land Nederland
Telefoon +31 (0)40 - 2595300 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.louwman.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. verstelbare stoelen (voor)
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • stoelverwarming
  • traction control
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modeljaar: 2015

Technische informatie
Gecombineerd vermogen: 164 kW (223 PK)
Vermogen elektromotor(en): 105 kW (143 PK)
Vermogen brandstofmotor: 133 kW (181 PK)
Koppel: 221 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Achterwielaandrijving
Tankinhoud: 66 liter
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 190 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 485 x 184 x 146 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.705 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 2.235 kg
Max. trekgewicht: 500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,8 l/100km (1 op 20,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 3
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 263 - € 298 per kwartaal

Garantie
Garantielabels: Lexus Select (24 maanden), BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (zonder meerprijs): Lexus Select: o 24 maanden "Lexus Select" (Tot 10 jaar verlengbaar*) o 24/7 Pechhulp Europa dekking o Garantiedekking heel NL o 14 dagen tot max. 1000 KM omruilgarantie o Tenaamstelling/vrijwaring o Hybrid Health Check (Indien van toepassing) o Gecontroleerde KM-stand o Vloeistoffencheck & bijvullen Poetsbeurt o Onderhoud conform schema o Nieuwe APK o Gratis vervangend vervoer** *Informeer naar de geldende voorwaarden **Bij reparaties die langer dan 24 uur duren. Gratis vervangend vervoer kent een een maximale duur van 72 uur.
Dit afleverpakket bevat: Lexus Select; BOVAG garantie (24 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; Nieuwe APK

Soepel rijgedrag, een krachtige acceleratie en een laag brandstofverbruik, de hybride Lexus GS is een innovatieve auto. Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2015, hij heeft 156167 kilometer op de teller. Met de huidige benzineprijzen is deze hybride motor van deze auto misschien wel de allerbeste oplossing. Zuiniger, schoner en toch van alle markten thuis. Voorzien van een lederen interieur: stijl en kwaliteit voor jou en jouw passagiers! Ga samen met je bijrijder lekker zitten in de verwarmbare voorstoelen. Xenonverlichting staat borg voor helderwit licht en een krachtige lichtbundel. Ook is de auto voorzien van: schuif- en kanteldak, 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, metallic lak en start-stopsysteem.

Zelfs een kleine aanrijding kan flinke kosten veroorzaken. Gelukkig laat de achteruitrijcamera precies zien wat er zich achter de auto bevindt en geeft een waarschuwingssignaal. Ook praktisch: deze auto is voorzien van een eigen navigatiesysteem. Electronic climate control regelt volautomatisch de temperatuur. Jij kiest de gewenste temperatuur en het systeem do

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Lexus GS300h | Een heer in het verkeer

De Lexus GS was tot nu toe verkrijgbaar in één smaak: als "450h". Deze limousine met hybride-aandrijving zet verpletterende prestaties neer, terwijl het verbruik vergelijkbaar is met dat van een middenklasser. Nu is de GS er ook als "300h". Dit instapmodel levert heel wat bescheidener prestaties, maar daar staat een dito prijs tegenover.

Autotest | Lexus GS300h Een heer in het verkeer

De Lexus GS is er nu ook als 300h. De GS 300h presteert als een doorsnee middenklasser, maar is veel zuiniger en comfortabeler. Het sportieve weggedrag zorgt ook nog eens voor veel rijplezier.

Plus

  • uiterst comfortabel
  • subliem audiosysteem
  • beschaafde uitstraling, exclusief imago

Min

  • matige prestaties
  • nauwelijks zuiniger dan GS450h

Conclusie

De Lexus GS is voortaan ook leverbaar als 300h. Dit nieuwe instapmodel is zo'n 15.000 euro goedkoper dan de eerder geïntroduceerde 450h. Beide varianten hebben dezelfde statige uitstraling, smetteloze afwerking en hoogwaardige uitrusting. Ook het weggedrag is vrijwel gelijk, waarbij de F Sport uitvoering altijd voor een sportiever karakter zorgt.

Het grote verschil zit in de prestaties. De 450h levert prestaties van sportwagenniveau. De 300h is ongeveer even snel als een doorsnee middenklasser. Daarmee is dit instapmodel zeker niet traag, maar het gevoel van superioriteit ontbreekt. In theorie is de 300h beduidend zuiniger dan de 450h, in de praktijk ligt het verbruik in beide gevallen rond de 6.5 liter per 100 km.

Uiteindelijk is de keuze voor een 450h of 300h een kwestie van smaak. De 450h is machtig, comfortabel en sportief. De verleiding is daarom groot dit vermogen steeds opnieuw aan te spreken en als een bullebak door het verkeer te snijden. De 300h is juist welgemanierd, comfortabel en statig; een heer in het verkeer dus.

Deel deze advertentie